Subject: Seletuskiri
From: Kärt Ollema <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 14:10:25 +0200

Tere

Seoses 03.02.2025 Transpordiametilt saadud pöördumisega edastame Läänemaa 
Metsaühistu poolse selgituse Arumõisa kinnistul (Kõmmaste-Hatu teel) olevate 
raietööde märkide ning palkide osas:

Pöördumises saime info, et kaks märki on tee ääres (üks pikali maas ning 
teine kraavi serval püsti).

Mõlemad märgid on 03.02.2025 Läänemaa Metsaühistu poolt eemaldatud.

Märk 1:

Märk 1 eemaldatud 03.02.2025:

Märk 2:

Märk 2 eemaldatud 03.02.2025:

Siirad vabandused, et märgid jäid varasemalt eemaldamata.

Pöördumises palusite selgitust ka palkide ladustamise ja laadimise osas:

*	Puidu ladustamiseks ja laadimiseks ei kasutatud maanteed. Kasutati omaniku 
enda maad.
*	2 palki on risti kraavile paigutatud toestuseks, et virn ei veereks kraavi 
ning seeläbi ummistaks kraavi ega ei kahjustaks teetammi.

Täiendavate küsimuste korral palume ühendust võtta e-maili aadressil 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

_______________

Kärt Ollema
kontorijuht
+372 5348 3252

Läänemaa Metsaühistu
Tallinna mnt 80
Uuemõisa
90401 Haapsalu
laanemaa.metsauhistu.ee <http://laanemaa.metsauhistu.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.